1. 

Als het om mijn aanbod gaat, weet ik precies wat de vraag is in de markt én bij klanten.

2. 

Mijn aanbod is duidelijk, onderscheidend en aantrekkelijk voor mijn ideale klanten. Ik weet dat ik hiermee komend jaar een hogere omzet draai.

3. 

Mijn aanbod is opschaalbaar. Ik heb géén plafond in het aantal klanten dat ik (online) kan helpen.

4. 

Ik heb per week meer tijd om áán mijn bedrijf te werken dan ín mijn bedrijf. Ik heb daardoor voldoende (vrije) tijd om nieuwe ideeën te bedenken voor de volgende groeifase van mijn bedrijf.

5. 

Ik heb wekelijks voldoende lege dagen in mijn agenda. Deze tijd benut ik niet alleen voor mijn bedrijf, maar ook door te genieten van voldoende me- and familytime.

6. 

Mijn financieel plan heb ik scherp. Ik weet precies wanneer ik welke financiële beslissing kan nemen dankzij mijn prognose en statistieken uit het verleden.

7. 

Mijn bedrijfsdoelen en winstplan zijn helder voor komend jaar.

8. 

Ik weet exact welke doelgroep ik aan wil trekken en wie mijn ideale klanten zijn en waar ze (online) zitten.

9. 

Ik heb een duidelijk marketingplan waarmee ik precies weet hoe ik mijn ideale klanten aantrek. En als plan A niet werkt, dan heb ik nog een plan B en C.

10. 

Ik zet mezelf sterk in de markt. Mijn positionering is scherp en daagt mij uit om maximaal resultaat te leveren.

11. 

De sales converteert op hoog niveau. Klanten stromen continu binnen. Ook de pre- en aftersales is goed geregeld. 25-50% van de klanten koopt opnieuw.

12. 

Jouw team werkt goed samen (of jij als ZZP’er) en helpt klanten op hoog niveau. Kwaliteiten als klantgerichtheid, betrouwbaarheid, flexibiliteit, kennis, besluitvaardigheid, leiderschap, probleemoplossend werken, communicatie, planning, organisatie en kwaliteit worden op hoog niveau ingezet.

13. 

Het management van mijn bedrijf presteert op topniveau, ongeacht of het gaat om het nemen van beslissingen, planning en organisatie of de aansturing en ondersteuning van het team. (Onderneem je alleen? Dan ben jij zelf het management.)

14. 

Jouw bedrijf is zoveel mogelijk geautomatiseerd. Wat niet door mensenhanden gedaan hoeft te worden is technisch top geregeld.

15. 

Vast terugkerende taken worden vastgelegd in bedrijfsprocessen, zodat er efficiënt gewerkt wordt. De processen zorgen ervoor dat je een ‘verkoopbaar’ bedrijf bouwt.

16. 

Ik heb een fijne samenwerking met de leveranciers met wie ik werk.

17. 

De distributiekanalen die ik voor het leveren van mijn product of dienst inzet lopen gesmeerd.

18. 

Ik ben positief ingesteld en laat mij in de groei van mijn bedrijf niet uit het veld slaan door negatieve gedachten. Ik laat mij leiden door zowel mijn gevoel als verstand.

19. 

Alles in je business is op hoog serviceniveau geregeld. Van het (online) leveren van je product of dienst tot je marketing, sales en andere activiteiten.

20. 

Alle bovenstaande punten lopen gesmeerd. Ik heb een scalable algorithm gevonden voor mijn bedrijf. Het is tijd om op te schalen en nieuwe groeikansen te spotten!

Laat hieronder je naam en e-mailadres achter om de scan via mail te ontvangen zodat je deze op een later moment kunt invullen.

AVG akkoord EIB

Dank je wel voor je inschrijving.